domingo, 3 de junio de 2007

Militares, Hospitalidad, Brindis, y Tres detenidos


“Extraido de La Voz de Asturias”

Paz Fernández Felgueroso, señaló la importancia del ejército "no solo en la defensa del territorio nacional, sino también en misiones de paz y de ayuda humanitaria". (Leer anterior post)

Vicente Álvarez Areces, que defendió la relación histórica entre la población asturiana y las fuerzas armadas, puesto que "Asturias siempre se ha sentido parte integrante de España y su pueblo ha dado muestras de ello en su historia".

¡Ay Vicentín, con lo rojo que tu eras! Suponemos que te referirías al 34, cuando Franco capitaneando las tropas moras y la legión se encargo de asesinar a más de 1000 personas, y encarcelar entre 13.000 y 33.000 asturianos.

Tras agradecer la hospitalidad comprobada por los cerca de mil soldados desplazados para el evento, concluyó con un brindis dedicado a la Casa Real.

Mientras Felgueroso, Areces, Trevín, Alonso, y demás políticos agradecidos brindaban con nuestro dinero por la Casa Real, encabezada por un señor que con una escopeta lo mismo mata osos borrachos, que a su hermano, seis policías, también pagados con nuestro dinero, se dedicaban a pedir la documentación a las poco más de 30 personas que entre las 200.000 mil que según "vetetuasaberquien" estaban presentes mostrando su hospitalidad, estaban recordando pacíficamente que los ejércitos estaban hechos para la guerra.

Tres personas fueron detenidas.

El relato que sigue a continuación esta extraído de www.glayiu.org
-----------------------------------------------------------------------------------------

Una concentración na playa de San Lorenzo pa protestar pol desembarcu de l''exércitu español acaba con tres deteníos na mítica sidrería El llavaderu, de Cimavilla. Esti ye''l relatu de lo asocedío:

Como ya güei ye sabío por tolos asturianos y asturianes, sobre too polos contribuyentes de Xixón, l''exércitu español invadió güei la bahía de la Playa San Lorenzo. L''exércitu fizo obstentación durante la mañana del su arsenal militar aéreo, marítimo y terrestre: una brigada paracaidística cayó del cielu, unes fragates permanecieron alerta a mediu kilómetru de la playa, unos anfibios penetraron la mesma, helicópteros sobrebolaron el muro y los estruendosos cazas aparecieron dende detrás de la Iglesia San Pedro p''asustar a los neños y neñes qu''ante tal espantu abrazaben a los sos pas... Too ello ante la mirada de miles de persones, qu''anque nun sabemos con qué ánimo, tuvieron allí puntuales pal simulacru d''invasión.

¿Por qué escoyeríen la nuestra ciudá como entrenamientu d''un desembarcu?

La noticia de dicho evento nun sespardiera polos ámbitos disidentes en Xixón fasta fae un par de díes. Con too y con ello, el boca boca consiguió reunir a un grupín de mediu centenar de persones, que tres d''unes pancartuques improvisaes glayamos escontra la guerra, los militares, a favor de la insumisión y escontra los exércitos, n''esti casu l''español, recorriendo el muro ente''l xentío y baxando a la playa, na zona llibre de invasores. Allí cortáronnos el pasu unos polis nacionales que impidieron mezclanos cola xente "normal" que taben averaos a la oriella y a la zona prohibida. Non hubo provocaciones ni momentos de tensión, salvo la indignante impotencia que recorrió interiormente el nuestru cuerpu al pasu rasante de los cazas por encima les nuestres tiestes.

El ¡Non a la guerra! avergoñó la maniobra militar y recordó a los presentes la vinculación ente guerra, muerte y exércitu, qu''algunos igual escaecen por imposible que paeza.

Al gritu de "Aquí estamos nosotros no matamos" pusimos rumbo de nuevo al muro, y d''ellí sin más entretenimientu qu''una paradina na plaza l''Ayuntamientu p''animar a los recién casaos a facer l''amor y non la guerra fuimos al Llavaderu a tomar una botellina y tratar de alegrar cola sidre un día vergoñosu pa la ciudá de Xixón.

Fue entós, cuandu los presentes, apartaos ya de la masa civil congregada nel muro, fuimos testigos y obxetivu d''una nueva fascistada más de las FFCCSSEE baxo''l madu del Sr. Trevín. Los mesmos maderos (unos 6) que nos habíen impedío mezclanos cola xente "normal" na playa apaecieron en furgón pidiendo la documentación a los 30 que más o menos debíemos de tar ellí.

L''actuación policial provocó algún momentu de tensión y la intervención d''un vecín indignau que de repente foi tirau al suelu y deteníu con esposes y too. Hubo más xente retenida: una moza que taba pol llavaderu y se pusiera a grabar fue obligada a entregar la cinta, otru mozu foi obligau a borrar toles semeyes y otru más propuestu pa sanción. El resultau final: tres deteníos que fueron treslladaos a comisaría y puestos en llibertá a media tarde, probablemente con cargos.

Dase la circunstancia que l''home que foi deteníu con violencia ye un delegau de CCOO polo que mañana habrá una rueda de prensa pa denunciar los hechos.

¡MILITARES PARÁSITOS SOCIALES!
¡INSUMISIÓN A LA MILI Y AL PATRÓN!
¡GUERRA NON!
¡EXÉRCITU FUERA DE XIXÓN Y LLEÓN!
¡LLIBERTÁ D''ESPRESIÓN Y TREVÍN DIMISIÓN!

PD: En la foto la playona, con el cagaderu de kin kon al fondo ye

No hay comentarios:

Publicar un comentario